Elbette öyle hocam insanları zora sokuyorlar. Önceden orjinal ve temalar ve eklentiler ile max 3.000 TL ye çok kaliteli bir site çıkartıp üstüne de güzel bir kar etmiş oluyorduk. Şimdi 10k altına site yapınca ucu ucuna para kalıyor ve yeri geliyor kurtarmadığı oluyor. İnsanlar da pahalı olduğu için girmek, yaptırmak istemiyorlar. Her ne kadar paralar büyük gibi görünselerde iş düzeylerimizde ciddi düşüşler yaşadık hepimiz. Keşke eski fiyatlara geri dönsek gerçekten 3k ciro yaptığımız günlerde daha çok kazanıp daha çok mutlu oluyorduk