DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı işler iyi yapmışsın
Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim hocam.

Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ajansta çalışıyorum malzeme fiyatlarını temsili yazıyorum
atıyorum metrekaresi 50 euro olan bir malzeme alıyoruz zaten döviz ile çalışıyoruz euro arttı diye malzemeye iki kere zam geldi ₺ ile çalışssak anlayacağım bu işte saçmalıklarla dolu
Deseniz o kısımda da durum aynı...

UretimAjansi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elbette öyle hocam insanları zora sokuyorlar. Önceden orjinal ve temalar ve eklentiler ile max 3.000 TL ye çok kaliteli bir site çıkartıp üstüne de güzel bir kar etmiş oluyorduk. Şimdi 10k altına site yapınca ucu ucuna para kalıyor ve yeri geliyor kurtarmadığı oluyor. İnsanlar da pahalı olduğu için girmek, yaptırmak istemiyorlar. Her ne kadar paralar büyük gibi görünselerde iş düzeylerimizde ciddi düşüşler yaşadık hepimiz. Keşke eski fiyatlara geri dönsek gerçekten 3k ciro yaptığımız günlerde daha çok kazanıp daha çok mutlu oluyorduk
Tam olarak anlatmak istediğim durum bu hocam. Bende eski fiyatımla hizmet vermek, o kazandığım miktarlarla yemek içmek, alışveriş yapmak istiyorum...

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türkiyede alım daha da düşecek gibi görünüyor maalesef
Maalesef...