RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sizin problemleriniz sizi bağlar. forum kurallarına göre şikayet edemiyorsanız haksızsınızdır.
alenen burada forum yönetimine çamur atmışsınız. yönetim hırsızlık yapıp mağduriyet oluşturan ücretli üyelikleri koruma adı altında konuları siliyor gibi anlatmışsınız. varsa şikayetiniz konu açın.
yoksa bu tip provakasyonlarla gündemi meşgul etmeyin. önerimdir.
sevgiler

ona güveniyorlar