Off-Topic kategorisi değil mi burası? Üzerine falan alındın sanırım? Bu tür insanlara bir şey anlatamazsın. Çünkü her zaman kendilerince haklılar. Şimdi buraya kullanıcı adı yazsam konuyu reportlayacak marka koruma sistemi var ya hırsızlık yap müşteriyi mağdur et konuyu kaldır....
senli benli konuşmazsanız çok sevinirim tanımadığım insanlardan bu laçka samimiyeti okumak hoşuma gitmiyor çok itici geliyor.
sizin problemleriniz sizi bağlar. forum kurallarına göre şikayet edemiyorsanız haksızsınızdır.
alenen burada forum yönetimine çamur atmışsınız. yönetim hırsızlık yapıp mağduriyet oluşturan ücretli üyelikleri koruma adı altında konuları siliyor gibi anlatmışsınız. varsa şikayetiniz konu açın.
yoksa bu tip provakasyonlarla gündemi meşgul etmeyin. önerimdir.
sevgiler