• 20-06-2023, 14:08:27
    #10
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off-Topic kategorisi değil mi burası? Üzerine falan alındın sanırım? Bu tür insanlara bir şey anlatamazsın. Çünkü her zaman kendilerince haklılar. Şimdi buraya kullanıcı adı yazsam konuyu reportlayacak marka koruma sistemi var ya hırsızlık yap müşteriyi mağdur et konuyu kaldır....
    senli benli konuşmazsanız çok sevinirim tanımadığım insanlardan bu laçka samimiyeti okumak hoşuma gitmiyor çok itici geliyor.
    sizin problemleriniz sizi bağlar. forum kurallarına göre şikayet edemiyorsanız haksızsınızdır.
    alenen burada forum yönetimine çamur atmışsınız. yönetim hırsızlık yapıp mağduriyet oluşturan ücretli üyelikleri koruma adı altında konuları siliyor gibi anlatmışsınız. varsa şikayetiniz konu açın.
    yoksa bu tip provakasyonlarla gündemi meşgul etmeyin. önerimdir.
    sevgiler
  • 20-06-2023, 14:10:15
    #11
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yeni kalktında bende geride kalmayayım diye konu mu açtın? Sizin derdiniz fikrinizi ifade etmek değil, karşıda ki adamın haksız olduğunu veya fikrinin hatalı olduğunu, değişmesinin şart olduğunu belirtmek. Konuya gider yazarsın "Ahmet, Mehmet, Hasan kardesim ben sana katilmiyorum, karsida ki insan üzülebilir. Daha dikkatli olmani oneririm" dersin konu kapanır. Ekstra konu açınca ne oluyor anlamış değilim?
    Hocam sen konuya çok basit bakıyorsun. Ortada keyfi bir durumdan hizmet sözleşmesi göstererek birinin hizmetinin sonlandırılmasından bahsediyorum sen neyden bahsediyorsun? Bu adamın konusuna yazsan düzgünce konuşacağını falan mı düşünüyorsun? Sonuca gelirsek forumu takip eden bir kişi iseniz bu tür insanlar ile zerre iş yapmamanızı söylerim ve noktayı koyarım.
  • 20-06-2023, 14:10:37
    #12
    Neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle yapınca eğer hizmet aldıysanız sizi dolandırıyor
    Ben ne olup olmayacağını bilmem hocam, konuyu gördüm. Genelde silinir veya kilitlenirdi. Peşinden çorap söküğü gibi geldi gerisi. Haklı olabilir haksız olabilir. Yukarıda ki mesajımda dediğim gibi, bizim derdimiz fikrimizi ifade etmek olsaydı ne konular kilitlenirdi ne de yeni konular acilirdi. Ama işte derdimiz o değil. Adamın karşısındakinin fikrine saygısı yok ki.
  • 20-06-2023, 14:12:46
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ne olup olmayacağını bilmem hocam, konuyu gördüm. Genelde silinir veya kilitlenirdi. Peşinden çorap söküğü gibi geldi gerisi. Haklı olabilir haksız olabilir. Yukarıda ki mesajımda dediğim gibi, bizim derdimiz fikrimizi ifade etmek olsaydı ne konular kilitlenirdi ne de yeni konular acilirdi. Ama işte derdimiz o değil. Adamın karşısındakinin fikrine saygısı yok ki.
    Marka koruma var ya hocam ona güveniyorlar
  • 20-06-2023, 14:15:02
    #14
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off-Topic kategorisi değil mi burası? Üzerine falan alındın sanırım? Bu tür insanlara bir şey anlatamazsın. Çünkü her zaman kendilerince haklılar. Şimdi buraya kullanıcı adı yazsam konuyu reportlayacak marka koruma sistemi var ya hırsızlık yap müşteriyi mağdur et konuyu kaldır....
    R10.Net, üyelik türüne bakmaksızın Forum ve Kategori kurallarına göre yönetilir.
    Hiçbir üyelik türüne ve yetkililere ayrıcalık yapılmaz, yapılamaz!!!
    Gördüğünüz gibi Kurumsal Plus olmanıza rağmen size de aynı şekilde ban cezası verilebiliyor. Karalayıcı ifadelere devam etmeniz durumunda cezanız süresize çevrilecektir.
  • 20-06-2023, 14:23:51
    #15
    Neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka koruma var ya hocam ona güveniyorlar
    Marka Koruma Sistemini sanırım yanlış anlıyorsunuz. Bu sistem mağduriyet yaşatan üyeliklere herhangi bir avantaj sağlamaz. Mağduriyet yaşatan yetkili bile olsa anında yetkisi alınır ve gerekli ceza verilir.

    Bu hususu defalarca kez belirttik ama tekrardan hatırlatmak istiyoruz. Premium üyelik ya da reklam alımlarınızı R10.Net'e bağış yapmak için almıyorsunuz. Ticari konularınızı daha avantajlı bir hale getirmek için alıyorsunuz. Kısacası kendiniz için alıyorsunuz.

    Marka Koruma Sistemi ile herhangi bir mağduriyet yaşamanız durumunda şikayet konusu açmadan Moderatör'lerden yaptırım talep etme hakkı kazanırsınız. Tabi ki bu HAKLI olmanız koşulu ile yapılmaktadır (Nokta)