Marka koruma var ya hocam

ona güveniyorlar
Marka Koruma Sistemini sanırım yanlış anlıyorsunuz. Bu sistem mağduriyet yaşatan üyeliklere herhangi bir avantaj sağlamaz. Mağduriyet yaşatan yetkili bile olsa anında yetkisi alınır ve gerekli ceza verilir.
Bu hususu defalarca kez belirttik ama tekrardan hatırlatmak istiyoruz. Premium üyelik ya da reklam alımlarınızı R10.Net'e bağış yapmak için almıyorsunuz. Ticari konularınızı daha avantajlı bir hale getirmek için alıyorsunuz. Kısacası kendiniz için alıyorsunuz.
Marka Koruma Sistemi ile herhangi bir mağduriyet yaşamanız durumunda şikayet konusu açmadan Moderatör'lerden yaptırım talep etme hakkı kazanırsınız. Tabi ki bu
HAKLI olmanız koşulu ile yapılmaktadır (Nokta)