Öyle yapınca eğer hizmet aldıysanız sizi dolandırıyor
Ben ne olup olmayacağını bilmem hocam, konuyu gördüm. Genelde silinir veya kilitlenirdi. Peşinden çorap söküğü gibi geldi gerisi. Haklı olabilir haksız olabilir. Yukarıda ki mesajımda dediğim gibi, bizim derdimiz fikrimizi ifade etmek olsaydı ne konular kilitlenirdi ne de yeni konular acilirdi. Ama işte derdimiz o değil. Adamın karşısındakinin fikrine saygısı yok ki.