RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Off-Topic kategorisi değil mi burası? Üzerine falan alındın sanırım? Bu tür insanlara bir şey anlatamazsın. Çünkü her zaman kendilerince haklılar. Şimdi buraya kullanıcı adı yazsam konuyu reportlayacak marka koruma sistemi var ya hırsızlık yap müşteriyi mağdur et konuyu kaldır....
R10.Net, üyelik türüne bakmaksızın Forum ve Kategori kurallarına göre yönetilir.
Hiçbir üyelik türüne ve yetkililere ayrıcalık yapılmaz, yapılamaz!!!
Gördüğünüz gibi Kurumsal Plus olmanıza rağmen size de aynı şekilde ban cezası verilebiliyor. Karalayıcı ifadelere devam etmeniz durumunda cezanız süresize çevrilecektir.