Hocam yeni kalktında bende geride kalmayayım diye konu mu açtın? Sizin derdiniz fikrinizi ifade etmek değil, karşıda ki adamın haksız olduğunu veya fikrinin hatalı olduğunu, değişmesinin şart olduğunu belirtmek. Konuya gider yazarsın "Ahmet, Mehmet, Hasan kardesim ben sana katilmiyorum, karsida ki insan üzülebilir. Daha dikkatli olmani oneririm" dersin konu kapanır. Ekstra konu açınca ne oluyor anlamış değilim?
Hocam sen konuya çok basit bakıyorsun. Ortada keyfi bir durumdan hizmet sözleşmesi göstererek birinin hizmetinin sonlandırılmasından bahsediyorum sen neyden bahsediyorsun? Bu adamın konusuna yazsan düzgünce konuşacağını falan mı düşünüyorsun? Sonuca gelirsek forumu takip eden bir kişi iseniz bu tür insanlar ile zerre iş yapmamanızı söylerim ve noktayı koyarım.