• 15-06-2023, 12:27:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Selam
    Hizmet aldığın için birşey olmaz.
    Herkes memnun kalamaz zaten baskı ile yorumunu sil diye öyle yapmış.
    İyi bir işletme 2 ay sonra cevap vermez zaten
    Şuan sinirden 1 yıldız veresim geldi 😂✨
  • 15-06-2023, 12:27:28
    #11
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir şey yapamazlar. Kendi ayaklarına sıkmışlar. Ben buraya gidecek olsam ve sizin yorumunuzu görsem gene giderdim. Ama size verilen bu cevabı gördükten sonra hayatta gitmem. Kendisi de yazmış. "...hedef alan yorumunuz için" diye. Yorum için hukuki işlem mi başlatacakmış
    HOcam ben olumlu yorumlara bakarak gitmiştim bi gittim dolgu diye bir sürü kalem çıkardılar başıma illaki diyor kanal yapacaz ben de diyorum ki kanal yapmayın dolgu yapın olmaz diyor dolgu yaparken kanala geçerse 1000 de ordan diyor fiyatında değilim yeterki dişi öldürmeden yapın derdindeyim dedim ama öyle yukardan bakan konuşmaları senin yaptırmaya niyetin yok gibisinden konuşması siz kalkın diğer hasta gelsin gibi konuşmaları gibi durumlardan bende öyle yazdım kolay kolay da yazmam
  • 15-06-2023, 12:28:06
    #12
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam
    Hizmet aldığın için birşey olmaz.
    Herkes memnun kalamaz zaten baskı ile yorumunu sil diye öyle yapmış.
    İyi bir işletme 2 ay sonra cevap vermez zaten
    Şuan sinirden 1 yıldız veresim geldi 😂✨
    Sorma hocam ya neler neler
  • 15-06-2023, 12:30:04
    #13
    Madtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HOcam ben olumlu yorumlara bakarak gitmiştim bi gittim dolgu diye bir sürü kalem çıkardılar başıma illaki diyor kanal yapacaz ben de diyorum ki kanal yapmayın dolgu yapın olmaz diyor dolgu yaparken kanala geçerse 1000 de ordan diyor fiyatında değilim yeterki dişi öldürmeden yapın derdindeyim dedim ama öyle yukardan bakan konuşmaları senin yaptırmaya niyetin yok gibisinden konuşması siz kalkın diğer hasta gelsin gibi konuşmaları gibi durumlardan bende öyle yazdım kolay kolay da yazmam
    Hepsi böyle bunların. Hem para veriyorsun hem de oyuncak gibi oynuyorlar sizinle. Hayrına yapıyor sanki.
  • 15-06-2023, 12:44:47
    #14
    Madtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HOcam ben olumlu yorumlara bakarak gitmiştim bi gittim dolgu diye bir sürü kalem çıkardılar başıma illaki diyor kanal yapacaz ben de diyorum ki kanal yapmayın dolgu yapın olmaz diyor dolgu yaparken kanala geçerse 1000 de ordan diyor fiyatında değilim yeterki dişi öldürmeden yapın derdindeyim dedim ama öyle yukardan bakan konuşmaları senin yaptırmaya niyetin yok gibisinden konuşması siz kalkın diğer hasta gelsin gibi konuşmaları gibi durumlardan bende öyle yazdım kolay kolay da yazmam
    diş hekimi için kanal tedavisi gelir kapısı değil size zirkonyum kaplama implant falan önerse neyse. diş hekimi kanal tedavisi gerektiren bir tedavinin üstünü sırf hasta istiyor diye dolguyla kapatamaz. röntgeniniz elinizdeyse ve gerçekten sadece dolguyla kurtarılabileceğini düşünüyorsunuz dava açabilirsiniz. bana verdiğiniz 1 yıldız biraz ağır gibi geldi. muayene için de ücret almadıysa sizden gerçekten karalama gibi duruyor.
  • 15-06-2023, 12:52:21
    #15
    Muayene oldunuz ama ücret ödediniz mi? Ödemediyseniz yorum bana da karalama gibi geldi. Ücret ödeyip hizmet almadığınız bir işletmeye bu şekilde yorum yazmanız pek doğru değil. Ücret ödediyseniz biraz ağır ama karalamaya gireceğini düşünmüyorum.
    @Fahrettin; noktayı koyacaktır
    • bbcq
    bbcq bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.