sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir şey yapamazlar. Kendi ayaklarına sıkmışlar. Ben buraya gidecek olsam ve sizin yorumunuzu görsem gene giderdim. Ama size verilen bu cevabı gördükten sonra hayatta gitmem. Kendisi de yazmış. "...hedef alan yorumunuz için" diye. Yorum için hukuki işlem mi başlatacakmış
HOcam ben olumlu yorumlara bakarak gitmiştim bi gittim dolgu diye bir sürü kalem çıkardılar başıma illaki diyor kanal yapacaz ben de diyorum ki kanal yapmayın dolgu yapın olmaz diyor dolgu yaparken kanala geçerse 1000 de ordan diyor fiyatında değilim yeterki dişi öldürmeden yapın derdindeyim dedim ama öyle yukardan bakan konuşmaları senin yaptırmaya niyetin yok gibisinden konuşması siz kalkın diğer hasta gelsin gibi konuşmaları gibi durumlardan bende öyle yazdım kolay kolay da yazmam