JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam
Hizmet aldığın için birşey olmaz.
Herkes memnun kalamaz zaten baskı ile yorumunu sil diye öyle yapmış.
İyi bir işletme 2 ay sonra cevap vermez zaten
Şuan sinirden 1 yıldız veresim geldi 😂✨
Sorma hocam ya neler neler