Muayene oldunuz ama ücret ödediniz mi? Ödemediyseniz yorum bana da karalama gibi geldi. Ücret ödeyip hizmet almadığınız bir işletmeye bu şekilde yorum yazmanız pek doğru değil. Ücret ödediyseniz biraz ağır ama karalamaya gireceğini düşünmüyorum.
@Fahrettin; noktayı koyacaktır