Madtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HOcam ben olumlu yorumlara bakarak gitmiştim bi gittim dolgu diye bir sürü kalem çıkardılar başıma illaki diyor kanal yapacaz ben de diyorum ki kanal yapmayın dolgu yapın olmaz diyor dolgu yaparken kanala geçerse 1000 de ordan diyor fiyatında değilim yeterki dişi öldürmeden yapın derdindeyim dedim ama öyle yukardan bakan konuşmaları senin yaptırmaya niyetin yok gibisinden konuşması siz kalkın diğer hasta gelsin gibi konuşmaları gibi durumlardan bende öyle yazdım kolay kolay da yazmam
diş hekimi için kanal tedavisi gelir kapısı değil size zirkonyum kaplama implant falan önerse neyse. diş hekimi kanal tedavisi gerektiren bir tedavinin üstünü sırf hasta istiyor diye dolguyla kapatamaz. röntgeniniz elinizdeyse ve gerçekten sadece dolguyla kurtarılabileceğini düşünüyorsunuz dava açabilirsiniz. bana verdiğiniz 1 yıldız biraz ağır gibi geldi. muayene için de ücret almadıysa sizden gerçekten karalama gibi duruyor.