• 08-06-2023, 23:00:36
    #19
    TalhaSoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın Kaçak gelme ben amerikadayım amerikada kaçak olmayı güzel bir şey gibi pazarlıyorlar ben burada legal olduğum halde kötü yanları var emin ol pişman olursun
    hocam her gidip gelen arkadaşım öve öve bitiremiyor, şimdi beraberce yol arıyoruz kalıcı gitmek için. kaç arkadaşım 1. ayında $2000a honda vb kasa arabalar aldı, maddiyatını düzelttiler.
    kötü yanları nedir yazın bilelim
  • 08-06-2023, 23:02:41
    #20
    Ettu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam her gidip gelen arkadaşım öve öve bitiremiyor, şimdi beraberce yol arıyoruz kalıcı gitmek için. kaç arkadaşım 1. ayında $2000a honda vb kasa arabalar aldı, maddiyatını düzelttiler.
    kötü yanları nedir yazın bilelim
    Ben burdan ne yazarsam yazayım düşünceniz değiştirmem zor fakat şöyle diyeyim ; hastaneye gidemezsiniz , mülteci muammelesi görürsünüz, işverenler sizi sömürür en basidinden %99 olacak şeyleri yazdım
  • 09-06-2023, 01:05:49
    #21
    TalhaSoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben burdan ne yazarsam yazayım düşünceniz değiştirmem zor fakat şöyle diyeyim ; hastaneye gidemezsiniz , mülteci muammelesi görürsünüz, işverenler sizi sömürür en basidinden %99 olacak şeyleri yazdım
    bir suriyeli nasıl türkiyeye gelip asgari ücretin yarısına calisip mutlu olabiliyorsa bir türkte amerikaya gidip oranın asgari ücretinin çeyreğine bile calissa huzur bulabilir türkiye eski türkiye degil emin olun artık anlayın bunu anlayın
  • 09-06-2023, 16:04:25
    #22
    Benim eski işimdeki arkadaşım her şeyi bir kenara bırakıp kaçakçılarla anlaşıp Meksika üzerinden gitti keyfi yerinde şuanda ama 1-2 ay kampa alıyorlarmış öyle demişti.
  • 09-06-2023, 16:15:22
    #23
    Kaçak gitmek yerine napıp edip yasal olarak gitmeye bakın.
  • 09-06-2023, 16:28:12
    #24
    Ettu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam her gidip gelen arkadaşım öve öve bitiremiyor, şimdi beraberce yol arıyoruz kalıcı gitmek için. kaç arkadaşım 1. ayında $2000a honda vb kasa arabalar aldı, maddiyatını düzelttiler.
    kötü yanları nedir yazın bilelim

    https://www.youtube.com/watch?v=W1qQ9K3aKls
  • 09-06-2023, 16:43:59
    #25
    11 Mayıs öncesi 1. derece bir yakınım gitti. Şuan New Jersey'de. Ortam şahane diyor. Bu işin en zorlu süreci kamp oluyor. Eğer kampta bir çocuğunuz ve sponsorunuz yoksa 3-6 ay arası kalabilirsiniz. 11 Mayıs sonrasında CBP ONE uygulaması ile bilgilerinizi doldurup randevu alıyorsunuz, ondan sonra size verilen tarihte sınırda olmanız gerekiyor. Ancak kabul böyle. Cancun'a geçtikten sonra tüm mesele oradan çıkabilmek. Yani Meksika'ya girmek ABD'ye girmekten daha zor.
  • 12-06-2023, 16:02:20
    #26
    benim tanıdıgım bir acenta bana mexico city kestiriyor. sordum neden ozellikle bazı günler seçiyorsunuz diye. biletlerde pahalı çünkü. orada görevli rüşvet yiyen polis memurları varmış 3 4k usd karşılıgında geçmeye izin veriyorlarmış. gidiş dönüş bilet alıp dönmüyorlar.
  • 12-06-2023, 16:28:53
    #27
    Meksika'da yaşıyorum pasaportun boş ise, Meksika'ya gelme amacını güzel ayarlayamazsan, ya kapıda 5-10K rüşvet verirsin ya da aynı uçakla geri dönersin.