Sakın Kaçak gelme ben amerikadayım amerikada kaçak olmayı güzel bir şey gibi pazarlıyorlar ben burada legal olduğum halde kötü yanları var emin ol pişman olursun
hocam her gidip gelen arkadaşım öve öve bitiremiyor, şimdi beraberce yol arıyoruz kalıcı gitmek için. kaç arkadaşım 1. ayında $2000a honda vb kasa arabalar aldı, maddiyatını düzelttiler.
kötü yanları nedir yazın bilelim