hocam her gidip gelen arkadaşım öve öve bitiremiyor, şimdi beraberce yol arıyoruz kalıcı gitmek için. kaç arkadaşım 1. ayında $2000a honda vb kasa arabalar aldı, maddiyatını düzelttiler.
kötü yanları nedir yazın bilelim
Ben burdan ne yazarsam yazayım düşünceniz değiştirmem zor fakat şöyle diyeyim ; hastaneye gidemezsiniz , mülteci muammelesi görürsünüz, işverenler sizi sömürür en basidinden %99 olacak şeyleri yazdım