Ben burdan ne yazarsam yazayım düşünceniz değiştirmem zor fakat şöyle diyeyim ; hastaneye gidemezsiniz , mülteci muammelesi görürsünüz, işverenler sizi sömürür en basidinden %99 olacak şeyleri yazdım
bir suriyeli nasıl türkiyeye gelip asgari ücretin yarısına calisip mutlu olabiliyorsa bir türkte amerikaya gidip oranın asgari ücretinin çeyreğine bile calissa huzur bulabilir türkiye eski türkiye degil emin olun artık anlayın bunu anlayın