• 08-06-2023, 22:06:02
    #10
    devrim diye biri var hep o götürüyor, belki youtube da denk gelmişsinizdir bu
    şarkı ile hep o video istiyor geçenlerden
  • 08-06-2023, 22:06:42
    #11
    gdisanastronaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam beni yanlış anlamanı istemem emin ol nedenleri de bariz ama hayatını ciddi mana da riske atmaya değer mi bir arkadaşım bu şekilde gidecekti daha sonra dil öğrenme muhabbetiyle gitti
    Dil öğrenme bahanesiyle nasıl gitti hocam? Konsoloslukta "ben ülkenizde dil öğrenicem bana vize verin" diye vize talep etmek yeterli olmuyor, "neden Amerikada dil öğrenmek istiyorsun?" sorusuna geçerli bir sebep arıyor memurlar.
  • 08-06-2023, 22:10:14
    #12
    inceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devrim diye biri var hep o götürüyor, belki youtube da denk gelmişsinizdir bu
    şarkı ile hep o video istiyor geçenlerden
    valla hocam bende tiktok üzerinde çok görüyorum da tanıdık olmadıkları için güvenemiyor insan 7-10bin dolara götürüyorlar
  • 08-06-2023, 22:12:47
    #13

    Üsteki sadece basit bir örnek...Canım ülkemi bu hale getiren ve getirenlere oy vs olarak destek olan hickimseye hakkımı helal etmiyorum...Tarih unutmayacak..
  • 08-06-2023, 22:24:23
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abd'de tanıdığınız varsa tatil bahanesiyle gidemiyor musunuz?
  • 08-06-2023, 22:49:52
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    doğuda kaçakçı bol 10k dolar meksika polisine 5-7k dolar götürme ücreti 5k da kanadada geçinmek için alıp gidiyon
  • 08-06-2023, 22:51:02
    #16
    meksikada cancuna iniyorsun oradan bilet alıp uçakla juareze gidiyorsun.
    juarezde havaalanında taksici çevirip abd sınırı diyorsun seni sınıra bırakıyor. en son dereyi geçerken kaçakçına teşekkür videosu çekiyorsun
    not: yatırım tavsiyesi değildir
  • 08-06-2023, 22:51:41
    #17
    omergokkaya12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğuda kaçakçı bol 10k dolar meksika polisine 5-7k dolar götürme ücreti 5k da kanadada geçinmek için alıp gidiyon
    hocam 20K$'a EB-3 Vizesi ile giderim max 13-15K dolara götürüyorlar ama bağlantı ve aracı kuramadım
  • 08-06-2023, 22:56:25
    #18
    Sakın Kaçak gelme ben amerikadayım amerikada kaçak olmayı güzel bir şey gibi pazarlıyorlar ben burada legal olduğum halde kötü yanları var emin ol pişman olursun