Ettu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Amerika'ya Meksika üzerinden nasıl gidebilirim?
30
●1.954
- 13-06-2023, 12:06:51Hocam bende gitmek için araştırma yapıyorum. Öğrendiğim kadarıyla şebeke sayesinde hala kaçak giriliyor ama sonrasinda iltica mahkemesinde sorun çıkarıyormus. Bu nedenle cbp one uygulaması ile girmek şart gibi. Bazı insanlar bir kaç güney Amerika ülkesine gidip (Kolombiya) gibi oradan meksikaya geçiyormuş vizesiz meksikaya girmek için. Aksi halde direk TR üzerinden Meksika vizesi şuan çok zor diyolar çünkü havaalanında polisler geri gonderiyormus. Bazıları da Meksika havaalininda deport yememek için turist gibi meksikaya gelip, Meksika'da tatil bölgelerinden bir otelde rezervasyon yapıp onu gösterin ve bu şekilde rahat girersiniz diyorlar. Bir seçenek daha var. Meksika'da ki fuarlara bilet alıp fuar gezmeye geldim diyerek meksikaya kolay girebilirsiniz diyorlar. Çok kişiyle konuştum inanın ne kadar çok kişiyle konuşursam kafam o kadar çok karıştı. Sorunsuz ve güvenli bir yol bulursanız beraber da gidebiliriz. Çünkü her halükarda bende ABD ye gideceğim.
- 13-06-2023, 12:12:08O şebekeye ne kadar verdi hocamdrift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2023, 13:00:568-10 bin dolar arası bir şeyler diyordu.buLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2023, 16:21:47Pm attım hocam bı bakarmisindrift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle