drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim eski işimdeki arkadaşım her şeyi bir kenara bırakıp kaçakçılarla anlaşıp Meksika üzerinden gitti keyfi yerinde şuanda ama 1-2 ay kampa alıyorlarmış öyle demişti.
O şebekeye ne kadar verdi hocam