benim tanıdıgım bir acenta bana mexico city kestiriyor. sordum neden ozellikle bazı günler seçiyorsunuz diye. biletlerde pahalı çünkü. orada görevli rüşvet yiyen polis memurları varmış 3 4k usd karşılıgında geçmeye izin veriyorlarmış. gidiş dönüş bilet alıp dönmüyorlar.