• 04-05-2009, 19:55:28
    #1
    Arkadaşlar Fitness a gidenler kimler..

    Özellikle ADANA da gidenler hangi solan ne kadara gidiyorlar..
  • 04-05-2009, 20:35:33
    #2
    adanada bitane süleyman demirelde vardı gidiyordum ordakine kapandı. t.özala taşınmışlardı. ne için soruyorsun tam olarak ?
  • 04-05-2009, 20:41:58
    #3
    talebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Fitness a gidenler kimler..
    Özellikle ADANA da gidenler hangi solan ne kadara gidiyorlar..
    Adana da kenan evren bulvarında pazar alanının orda gittiğim fitness salonu vardı.ismi yanlış hatırlamıyorsam Olympia'ydı.
  • 05-05-2009, 08:27:43
    #4
    Merak ettim ondan soruyorum ..

    Bende Yazıldım GAZİ PAŞADA Herkül e ..

    Başka illerde giden felan yokmu bi öğrenelim yav kim ne kadar kas yapmış
  • 05-05-2009, 14:17:41
    #5
    talebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettim ondan soruyorum ..
    Bende Yazıldım GAZİ PAŞADA Herkül e ..
    Başka illerde giden felan yokmu bi öğrenelim yav kim ne kadar kas yapmış

    hoca ben 1 ay gittim ama hiç bi faydasını göremedim. çalıştığın kadar da yemelisin. uzak doğu sporuyla ilgileniyorum ben 5-6 yıldır.onun vermiş olduğu düzgün fizik ve kas var. yetiyor. bu aralar okuduğum üniversitenin kampüsünde var salon oraya takılıyorum.

    bence en ideal kas aşağıda adamdadır ;

  • 05-05-2009, 17:56:09
    #6
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hoca ben 1 ay gittim ama hiç bi faydasını göremedim. çalıştığın kadar da yemelisin. uzak doğu sporuyla ilgileniyorum ben 5-6 yıldır.onun vermiş olduğu düzgün fizik ve kas var. yetiyor. bu aralar okuduğum üniversitenin kampüsünde var salon oraya takılıyorum.
    bence en ideal kas aşağıda adamdadır ;
    zaten 1-2 ay gitmekle birşey olmaz.bende 1-2 ay gittim tek faydasını gördüğüm şey bilek güreşinde sınıftaki herkesi devirebilmemdi
  • 06-05-2009, 03:07:33
    #7
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hoca ben 1 ay gittim ama hiç bi faydasını göremedim. çalıştığın kadar da yemelisin. uzak doğu sporuyla ilgileniyorum ben 5-6 yıldır.onun vermiş olduğu düzgün fizik ve kas var. yetiyor. bu aralar okuduğum üniversitenin kampüsünde var salon oraya takılıyorum.
    bence en ideal kas aşağıda adamdadır ;
    bunu 1 yil'da duzgun diet yaparsan cok rahat yaparsin.



    bu'da benim bu kollar 3 ayin urunu karin 4pack gogusler falanda fena killi olmasa koyardim buraya agda yaptirdigim zaman koyarim farkli pozlar
  • 06-05-2009, 03:44:49
    #8
    Göbeğim var mutluyum Türk kası
  • 06-05-2009, 03:50:02
    #9
    Yalova'da duş dahil 50 TL Türkiye genelinde fiyat bu civarlardadır.