talebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak ettim ondan soruyorum ..
Bende Yazıldım GAZİ PAŞADA Herkül e ..
Başka illerde giden felan yokmu bi öğrenelim yav kim ne kadar kas yapmış

hoca ben 1 ay gittim ama hiç bi faydasını göremedim. çalıştığın kadar da yemelisin. uzak doğu sporuyla ilgileniyorum ben 5-6 yıldır.onun vermiş olduğu düzgün fizik ve kas var. yetiyor. bu aralar okuduğum üniversitenin kampüsünde var salon oraya takılıyorum.

bence en ideal kas aşağıda adamdadır ;