• 06-05-2009, 04:20:14
    #10
    bende çok hevesliydim. ama 2 gün gittim ve çok sıkıldım daha sonra evde çalıştım ve istediğim vucudu elde ettim şuanda

    resim geçen seneye ait. şimdi biraz daha kaslıyım (üstüne koyarsınız.)



    yani diyeceğim o ki, boşuna para vermeyin salonlara. ben hergün 10kglık dumbellimle 20*5 yapiyorum. ve sabah 20 akşam 20 şınav ve mekik çekiyorum. tabi dumbelli 4 farklı pozisyonda kaldırıp indiriyorum. içe, dışa, aşağı ve yukarı olarak. protein ve kalsiyum ağırlıklı beslenmeye dikkat ediyorum ve arasıra koşuyorum.
  • 06-05-2009, 05:06:17
    #11
    eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende çok hevesliydim. ama 2 gün gittim ve çok sıkıldım daha sonra evde çalıştım ve istediğim vucudu elde ettim şuanda

    resim geçen seneye ait. şimdi biraz daha kaslıyım (üstüne koyarsınız.)



    yani diyeceğim o ki, boşuna para vermeyin salonlara. ben hergün 10kglık dumbellimle 20*5 yapiyorum. ve sabah 20 akşam 20 şınav ve mekik çekiyorum. tabi dumbelli 4 farklı pozisyonda kaldırıp indiriyorum. içe, dışa, aşağı ve yukarı olarak. protein ve kalsiyum ağırlıklı beslenmeye dikkat ediyorum ve arasıra koşuyorum.

    Bu salonlar çok yararlı mekikle dambılla sadece belirli yerleri geliştirebiliyosun bu salonlarda dünya kadar alet var ve çok hızlı kas yapmanı sağlıyor ben 1 ay gittim ve ilk başladığımda 100 kiloyu kaldırırken 1 ay sonra bu 2 katına çıkmıştı. ( Tabi 100 kili derken tam hatırlamadığımdan salladım. )
  • 06-05-2009, 06:10:53
    #12
    eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende çok hevesliydim. ama 2 gün gittim ve çok sıkıldım daha sonra evde çalıştım ve istediğim vucudu elde ettim şuanda

    resim geçen seneye ait. şimdi biraz daha kaslıyım (üstüne koyarsınız.)



    yani diyeceğim o ki, boşuna para vermeyin salonlara. ben hergün 10kglık dumbellimle 20*5 yapiyorum. ve sabah 20 akşam 20 şınav ve mekik çekiyorum. tabi dumbelli 4 farklı pozisyonda kaldırıp indiriyorum. içe, dışa, aşağı ve yukarı olarak. protein ve kalsiyum ağırlıklı beslenmeye dikkat ediyorum ve arasıra koşuyorum.
    Hacı iyi vücut yapmışsın , bende çalışmak istiyorum ancak çalışsak ne yazar öğrenci hayatı = dengesiz beslenmek çok dikkat edilmeyince çalıştıklarımızda haybeye son günlerde birde göbek yaptım kendimden tiksinir oldum.tabi bu durumdan kızlarda rahatsız hiç rahat değiliz
  • 06-05-2009, 08:41:43
    #13
    derinsular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu salonlar çok yararlı mekikle dambılla sadece belirli yerleri geliştirebiliyosun bu salonlarda dünya kadar alet var ve çok hızlı kas yapmanı sağlıyor ben 1 ay gittim ve ilk başladığımda 100 kiloyu kaldırırken 1 ay sonra bu 2 katına çıkmıştı. ( Tabi 100 kili derken tam hatırlamadığımdan salladım. )
    Hocam İlk giden 10 kiloyu zor kaldırıyor orda

    Ben 30 denedim 3*8 yapıyorduk 2*8 den sonra yemedi
  • 06-05-2009, 14:29:38
    #14
    ben 65 kiloyum.vücutta kılda yok çok güzel vücut var. karşı cinsler gördümü bidaha görmek istiyor valla 30 dk sonra açılacak salon yine gidecem. buraya baktıkça biraz daha ilham geliyor
  • 06-05-2009, 18:57:47
    #15
    Protein $urupları satılıyor, çok fazla i$e yaradığına $ahit oldum.

    Eğer fitness'a gidip kas yapmak istiyorsanız, kararlı ve iradeli olmalısınız ve bence minumum 6 ay düzenli ( haftada 4 yahut 5 gün) belirli bir programa göre kaslarınızı çalı$tırmalısınız. Sadece biraz kilo vermek ve stress atmak için bir kaç aydır gidiyorum. spordan daha çok sosyal bi olaya da dönü$ebiliyor, erkekten çok bayanların olduğu bir salonda :-)
  • 06-05-2009, 21:32:00
    #16
    talebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Fitness a gidenler kimler..
    Özellikle ADANA da gidenler hangi solan ne kadara gidiyorlar..
    Ben adanada 1.3 sene yaptim

    Süleyman demirelde , Steel salonu var oraya gidersen yardımcı olduttururum her konuda. ayrıca t.özalda gokkusagının karsısında yeni bir spor salonu açıldı orayida tavsiye ederim.
  • 07-05-2009, 08:06:25
    #17
    Tavsiyeleriniz için teşekkürler..

    O kadar üyeden bu kadar kişimi gidiyor ben daha fazla olmasını bekliyordum..
  • 07-05-2009, 09:58:13
    #18
    adanayı bilmem ama bizim mekanda 40 tl + katılmak istersen ayrı salonda kick box dersleri veriliyor. kocaeli fiyatları. ama tavsiyem kendi salonunuzu oluşturmanızdır. devamlılığı acısından. bir süre sonra ordan vakit bulamazsınız burdan vakit bulmazsınız ve eski halinize geri dönersiniz. eub rumuzlu arkadasa katılıyorum.