eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende çok hevesliydim. ama 2 gün gittim ve çok sıkıldım daha sonra evde çalıştım ve istediğim vucudu elde ettim şuanda

resim geçen seneye ait. şimdi biraz daha kaslıyım (üstüne koyarsınız.)



yani diyeceğim o ki, boşuna para vermeyin salonlara. ben hergün 10kglık dumbellimle 20*5 yapiyorum. ve sabah 20 akşam 20 şınav ve mekik çekiyorum. tabi dumbelli 4 farklı pozisyonda kaldırıp indiriyorum. içe, dışa, aşağı ve yukarı olarak. protein ve kalsiyum ağırlıklı beslenmeye dikkat ediyorum ve arasıra koşuyorum.

Bu salonlar çok yararlı mekikle dambılla sadece belirli yerleri geliştirebiliyosun bu salonlarda dünya kadar alet var ve çok hızlı kas yapmanı sağlıyor ben 1 ay gittim ve ilk başladığımda 100 kiloyu kaldırırken 1 ay sonra bu 2 katına çıkmıştı. ( Tabi 100 kili derken tam hatırlamadığımdan salladım. )