hoca ben 1 ay gittim ama hiç bi faydasını göremedim. çalıştığın kadar da yemelisin. uzak doğu sporuyla ilgileniyorum ben 5-6 yıldır.onun vermiş olduğu düzgün fizik ve kas var. yetiyor. bu aralar okuduğum üniversitenin kampüsünde var salon oraya takılıyorum.
bence en ideal kas aşağıda adamdadır ;
bunu 1 yil'da duzgun diet yaparsan cok rahat yaparsin.
bu'da benim bu kollar 3 ayin urunu

karin 4pack gogusler falanda fena killi olmasa koyardim buraya

agda yaptirdigim zaman koyarim farkli pozlar