By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hoca ben 1 ay gittim ama hiç bi faydasını göremedim. çalıştığın kadar da yemelisin. uzak doğu sporuyla ilgileniyorum ben 5-6 yıldır.onun vermiş olduğu düzgün fizik ve kas var. yetiyor. bu aralar okuduğum üniversitenin kampüsünde var salon oraya takılıyorum.
bence en ideal kas aşağıda adamdadır ;
zaten 1-2 ay gitmekle birşey olmaz.bende 1-2 ay gittim tek faydasını gördüğüm şey bilek güreşinde sınıftaki herkesi devirebilmemdi