• 27-05-2023, 17:32:49
    #1
    Arkadaşlar benim için hayatımın mali açıdan en zor dönemlerinden bir tanesini yaşıyorum.. O nedenle bir tasarımcı olarak hiç istemesemde tam zamanlı bir ofis işine geri dönmek için birkaç firmaya CV ilettim. Dönüş yapan firmaların bir tanesi video editor arıyor. Kısa bir konuşma ile bana işin ne olduğunu ne beklediklerini anlattı. Beklentileri iş mesleki anlamda benim için sorun olmayan şeyler.. Ancak sonrası tam evlere şenlik.. Hayatımda böyle bir çalışma şekli ya da böyle bir iş teklifi ne gördüm ne duydum inanılır gibi değil.. Ve bunlar kocaman bir reklam ajansı yersen yani..

  • 27-05-2023, 17:34:30
    #2
    “Yazın” kendi bilgisayarını getirecek 😅
  • 27-05-2023, 17:36:15
    #3
    Hocam sizde yani tabiki kendi bilgisayarınızı götürceksiniz birde bilgisayar mı vericekler bilgisayarla ne işleri var sizde yani (!)
  • 27-05-2023, 17:38:31
    #4
    Bu tür konularda firma isminin paylaşılmasını hep isterim ki ilerde iş yapmayalım. Çünkü çalışanını mutlu edemeyen müşterisini hiç mutlu etmez.
  • 27-05-2023, 17:39:28
    #5
    WhatsApp'tan yazışarak iş görüşmesi mi olur zaten. Oradan belli abesliği.
  • 27-05-2023, 17:48:02
    #6
    Bilgisayara sayac baglayip elektrigi de oduyeceksiniz dememis iyiki 😀
  • 27-05-2023, 17:49:13
    #7
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür konularda firma isminin paylaşılmasını hep isterim ki ilerde iş yapmayalım. Çünkü çalışanını mutlu edemeyen müşterisini hiç mutlu etmez.
    Açıkçası aynı fikirdeyim ancak kanunlar bizimle aynı fikirde değil maalesef hocam.. Şu teklifi yapmak normal ama sen firma adını ifşa etsen arkadandan dava felan açarlar.. Al başına belayı..

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WhatsApp'tan yazışarak iş görüşmesi mi olur zaten. Oradan belli abesliği.
    Ya hocam günümüzde ben garip görmüyorum.. Yüz yüze görüşmeden önce 2 tarafında zamanını çalmamak için iyi bir yöntem bile olabilir.. Ama diğet tarafı acayip..

    benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayara sayac baglayip elektrigi de oduyeceksiniz dememis iyiki 😀
    Aynısını şimdi eşime söyledim
  • 27-05-2023, 17:49:16
    #8
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
  • 27-05-2023, 17:51:02
    #9
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası aynı fikirdeyim ancak kanunlar bizimle aynı fikirde değil maalesef hocam.. Şu teklifi yapmak normal ama sen firma adını ifşa etsen arkadandan dava felan açarlar.. Al başına belayı..



    Ya hocam günümüzde ben garip görmüyorum.. Yüz yüze görüşmeden önce 2 tarafında zamanını çalmamak için iyi bir yöntem bile olabilir.. Ama diğet tarafı acayip..
    Hocam WhatsApp'tan arayabilirler, telefonla arayabilirler, herhangi bir platformdan görüntülü arayabilirler. Ama mesajlaşmak abes geldi bana. Bilmiyorum belki ben yanlış düşünüyorumdur.
    • umay3707
    umay3707 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.