Açıkçası aynı fikirdeyim ancak kanunlar bizimle aynı fikirde değil maalesef hocam.. Şu teklifi yapmak normal ama sen firma adını ifşa etsen arkadandan dava felan açarlar.. Al başına belayı..
Ya hocam günümüzde ben garip görmüyorum.. Yüz yüze görüşmeden önce 2 tarafında zamanını çalmamak için iyi bir yöntem bile olabilir.. Ama diğet tarafı acayip..
Hocam WhatsApp'tan arayabilirler, telefonla arayabilirler, herhangi bir platformdan görüntülü arayabilirler. Ama mesajlaşmak abes geldi bana. Bilmiyorum belki ben yanlış düşünüyorumdur.