Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tür konularda firma isminin paylaşılmasını hep isterim ki ilerde iş yapmayalım. Çünkü çalışanını mutlu edemeyen müşterisini hiç mutlu etmez.
Açıkçası aynı fikirdeyim ancak kanunlar bizimle aynı fikirde değil maalesef hocam.. Şu teklifi yapmak normal ama sen firma adını ifşa etsen arkadandan dava felan açarlar.. Al başına belayı..

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WhatsApp'tan yazışarak iş görüşmesi mi olur zaten. Oradan belli abesliği.
Ya hocam günümüzde ben garip görmüyorum.. Yüz yüze görüşmeden önce 2 tarafında zamanını çalmamak için iyi bir yöntem bile olabilir.. Ama diğet tarafı acayip..

benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayara sayac baglayip elektrigi de oduyeceksiniz dememis iyiki 😀
Aynısını şimdi eşime söyledim