Bir Yaşıma Daha Girdim Böyle İşveren mi Olur?
9
●452
- 28-05-2023, 03:42:02Ben 18 yaşımı doldurduÄŸumda bir an önce sigorta giriÅŸim baÅŸlasın diye çok bilindik kurumsal bir pizza ÅŸubesinde pizza hazırlamak için iÅŸe baÅŸlamıştım. İşe baÅŸladığım ilk gün öğrendim ki 10 saat çalışma süresinde sadece 1 adet orta boy pizza yiyebiliyormuÅŸuz, baÅŸka biÅŸey sipariÅŸ edersek kendi cebimizden ödeyecekmiÅŸiz. Pizzanın yanında da içecek yok, içeceÄŸi paramızla ÅŸubeden de alamıyormuÅŸuz, gidip marketten alabilirmiÅŸiz 😅 AkÅŸam iÅŸten çıktım fakat komple 😎