Ben 18 yaşımı doldurduğumda bir an önce sigorta girişim başlasın diye çok bilindik kurumsal bir pizza şubesinde pizza hazırlamak için işe başlamıştım. İşe başladığım ilk gün öğrendim ki 10 saat çalışma süresinde sadece 1 adet orta boy pizza yiyebiliyormuşuz, başka bişey sipariş edersek kendi cebimizden ödeyecekmişiz. Pizzanın yanında da içecek yok, içeceği paramızla şubeden de alamıyormuşuz, gidip marketten alabilirmişiz 😅 Akşam işten çıktım fakat komple 😎