Arkadaşlar benim için hayatımın mali açıdan en zor dönemlerinden bir tanesini yaşıyorum.. O nedenle bir tasarımcı olarak hiç istemesemde tam zamanlı bir ofis işine geri dönmek için birkaç firmaya CV ilettim. Dönüş yapan firmaların bir tanesi video editor arıyor. Kısa bir konuşma ile bana işin ne olduğunu ne beklediklerini anlattı. Beklentileri iş mesleki anlamda benim için sorun olmayan şeyler.. Ancak sonrası tam evlere şenlik.. Hayatımda böyle bir çalışma şekli ya da böyle bir iş teklifi ne gördüm ne duydum inanılır gibi değil.. Ve bunlar kocaman bir reklam ajansı yersen yani..