Arkadaşlar merhaba,
Daha önce Samsung, Xiaomi gibi android tabanlı telefonlar kullandım ve genel olarak ta memnundum, yazılım kaynaklı yavaşlamalar sebebi ile değiştirmek zorunda kaldım. Telefonda sürekli fotoğraf çeken oyun oynayan biriside değilim. Bu defa Iphone 13 pro max aldım denemek için ama gerek fiyatının yüksek olması gerek batarya ömrünün diğer telefonlara göre kısa olması, orijinal yedek parçanın servis dışında olmaması vs vs sebeplerle ciddi manada telefondan soğudum yada bu telefonun özelliklerini gücünü bilmediğim için bana öyle geliyor.
Sizce iphone yi insanlar neden tercih ediyor? Gerçekten android amiral gemilerinden iyi mi ?
Sizce Iphone gerçekten alınası bir telefon mu?
11
●258
- 25-05-2023, 11:04:07Üyeliği durdurulduiPhone alınır. Yavaşlama, çökme vs gibi sorunlarla iPhoneda hiç karşılaşmazsınız. Diğer bütün telefonların en az 2 kez başına gelir her türlü sorun
- 25-05-2023, 11:04:31iPhone alan adam artık telefonu hakkında düşünmek istemediği için, güvenli, kaliteli, prestijli olduğu için alıyor genelde.
Bilinçli kullanıcılardan bahsediyorum tabii ki.
Aynı zamanda Apple'ın ekosistemi çok güzel. - 25-05-2023, 11:12:53Telefon bir amaç değil araçtır. Telefonu bir amaç olarak görenlerin çoğu iPhone tercih ediyor. Benim en son tercih edeceğim ürünler Apple ürünleridir. Bir kere gereksiz pahalı. Diğer taraftan ciddi kısıtlamaları var. Ama kabul etmek gerekirse Apple'ın iyi yaptığı şeylerde var örneğin küçük telefon çıkarmasını biliyor. Diğer üreticiler de bu yok. Diğer taraftan kısıtlama olması sebebiyle kararlı çalışması gibi avantajları var. Ben büyük telefondan nefret ediyorum. Çünkü mobilite denen şeyin özünde taşınabilirlik ön planda olmalı. Ancak üreticiler hem pil ömrü sebebiyle hem de Çin kullanıcıları için büyük telefon üretiyorlar. Ben açık söylüyorum eğer kullandığım bazı bankacılık ve ödeme uygulamaları olmasa kesinlikle bu hantal akıllı telefonları kullanmam ama mecbur kalıyorum.
- 25-05-2023, 11:18:3910 ay öncesine kadar asla iPhone almam diyen ben şuan bir daha Androide dönmem diyorum. Asla Apple fanı değilim. Hız, performans ve verimliliği android telefonlara göre kat kat fazla bence. Tek bir dezavantajı var, pili android cihazlara göre çabuk bitiyor.
- 25-05-2023, 11:21:12Zamanında iphone de kullandım şuan oneplus kullanıyorum, oneplus da karşılaştığım hız ve performansa hiç bir telefonda denk gelemedim. Elime samsung felan alınca kırasım geliyor. Kamera konusunda çoğu iphone modeli ile yarışıyor benim gördüğüm kadarı ile ONEPLUS.
Şahsi görüşüm alınmaz. Gereksiz pahalı. En kötüsünden bi oneplus 9 bile senelerce götürür sorunsuz. - 25-05-2023, 11:26:10Merhaba Hocam aslında olaya nasıl baktığınızda göre değişir mesela telefonu günlük kullanımlar için aliyorsaniz ikisi de başa baş bence birisinin pili iyi birisinin akıcılığı falan zaten genel anlamda dünyada Apple fiyatları ucuz yani Samsung daha pahalı hatta bunu bizim ülkede bu kadar pahalı yapan biziz.
Eğer geliştirici iseniz kesinlikle ve kesinlikle android
Apple da çok zorlanırsınız
Eğer güvenlik açısından bakıyorsanız aslında androidde de çok bir problem yaşamazsınız Android'in daha güvensiz olmasının nedeni her şeye açık olmasından kaynaklı yani telefonunuzu istediğiniz kadar geliştirebilirsiniz hatta eski telefonunuzu yeni telefonlar seviyesine çıkarabilirsiniz tabi bu da bazı güvenlik açıkları meydana getiriyor İphone bu konuda diyor ki kardeşim benim telefonuma benim bilmediğim hiçbir şey yukleyemezsin ya da gelistiremezsin bunu. Ömrü bitince yenisini alacaksın diyor ondan güvenli
Ama İphone un dokusu başka alisirsaniz sizi bağımlı yapar