iPhone alan adam artık telefonu hakkında düşünmek istemediği için, güvenli, kaliteli, prestijli olduğu için alıyor genelde.
Bilinçli kullanıcılardan bahsediyorum tabii ki.

Aynı zamanda Apple'ın ekosistemi çok güzel.