10 ay öncesine kadar asla iPhone almam diyen ben şuan bir daha Android’e dönmem diyorum. Asla Apple fan’ı değilim. Hız, performans ve verimliliği android telefonlara göre kat kat fazla bence. Tek bir dezavantajı var, pili android cihazlara göre çabuk bitiyor.