10 ay öncesine kadar asla iPhone almam diyen ben şuan bir daha Androide dönmem diyorum. Asla Apple fanı değilim. Hız, performans ve verimliliği android telefonlara göre kat kat fazla bence. Tek bir dezavantajı var, pili android cihazlara göre çabuk bitiyor.