Zamanında iphone de kullandım şuan oneplus kullanıyorum, oneplus da karşılaştığım hız ve performansa hiç bir telefonda denk gelemedim. Elime samsung felan alınca kırasım geliyor. Kamera konusunda çoğu iphone modeli ile yarışıyor benim gördüğüm kadarı ile ONEPLUS.
Şahsi görüşüm alınmaz. Gereksiz pahalı. En kötüsünden bi oneplus 9 bile senelerce götürür sorunsuz.