Arkadaşlar merhaba,
Daha önce Samsung, Xiaomi gibi android tabanlı telefonlar kullandım ve genel olarak ta memnundum, yazılım kaynaklı yavaşlamalar sebebi ile değiştirmek zorunda kaldım. Telefonda sürekli fotoğraf çeken oyun oynayan biriside değilim. Bu defa Iphone 13 pro max aldım denemek için ama gerek fiyatının yüksek olması gerek batarya ömrünün diğer telefonlara göre kısa olması, orijinal yedek parçanın servis dışında olmaması vs vs sebeplerle ciddi manada telefondan soğudum yada bu telefonun özelliklerini gücünü bilmediğim için bana öyle geliyor.
Sizce iphone yi insanlar neden tercih ediyor? Gerçekten android amiral gemilerinden iyi mi ?