Telefon bir amaç değil araçtır. Telefonu bir amaç olarak görenlerin çoğu iPhone tercih ediyor. Benim en son tercih edeceğim ürünler Apple ürünleridir. Bir kere gereksiz pahalı. Diğer taraftan ciddi kısıtlamaları var. Ama kabul etmek gerekirse Apple'ın iyi yaptığı şeylerde var örneğin küçük telefon çıkarmasını biliyor. Diğer üreticiler de bu yok. Diğer taraftan kısıtlama olması sebebiyle kararlı çalışması gibi avantajları var. Ben büyük telefondan nefret ediyorum. Çünkü mobilite denen şeyin özünde taşınabilirlik ön planda olmalı. Ancak üreticiler hem pil ömrü sebebiyle hem de Çin kullanıcıları için büyük telefon üretiyorlar. Ben açık söylüyorum eğer kullandığım bazı bankacılık ve ödeme uygulamaları olmasa kesinlikle bu hantal akıllı telefonları kullanmam ama mecbur kalıyorum.