• 19-05-2023, 21:44:11
    #1
    Herkese İyi Akşamlar şuan kovaladığım işlerden vs. birkaç ay uzak kalıp şehir değiştirip otelde konaklama yeme - içme sigorta ve maaş olacak şekilde Side Veya Kemerde bir otelde çalışmayı düşünüyorum. şuan gitmeden işimi hazır edebilir miyim ya da gittiğim gibi otel otel gezerek iş bulabilir miyim diye kafamda sorup duruyorum. 5 yıldızlı otelde çalışmak istiyorum. nasıl iş bulurum gitmeden aradığım şekilde veya gitsem gittiğim gibi otel otel yapabileceklerimi söylesem iş verirler mi yaşım 19. sigortalı olarak iş tecrübem yok sadece bir ya da iki ay bizim dükkandan sigortalı gösterdim kendimi sigorta girişim olması için onun dışında beyaz eşya tamir sektöründe 4-5 ay çıraklık yaptım. online satış yapıyorum freelance işler vs. vs. Ne yapmamı tavsiye edersiniz

    Diksiyonum Düzgün
    İngilizcem B1 seviyesinde
    Müşteriye Hitabet olarak iyiyim
    İşten kaçmam Mesai Yapabilirim
  • 19-05-2023, 21:45:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben geçen yıl sahibindendeki ilanlardan yazdım tamam gel dediler bindim otobüse gittim daha 17 yaşımı doldurmamıştım gayette memnunum pişman değilim
  • 19-05-2023, 21:56:21
    #4
    Aliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese İyi Akşamlar şuan kovaladığım işlerden vs. birkaç ay uzak kalıp şehir değiştirip otelde konaklama yeme - içme sigorta ve maaş olacak şekilde Side Veya Kemerde bir otelde çalışmayı düşünüyorum. şuan gitmeden işimi hazır edebilir miyim ya da gittiğim gibi otel otel gezerek iş bulabilir miyim diye kafamda sorup duruyorum. 5 yıldızlı otelde çalışmak istiyorum. nasıl iş bulurum gitmeden aradığım şekilde veya gitsem gittiğim gibi otel otel yapabileceklerimi söylesem iş verirler mi yaşım 19. sigortalı olarak iş tecrübem yok sadece bir ya da iki ay bizim dükkandan sigortalı gösterdim kendimi sigorta girişim olması için onun dışında beyaz eşya tamir sektöründe 4-5 ay çıraklık yaptım. online satış yapıyorum freelance işler vs. vs. Ne yapmamı tavsiye edersiniz

    Diksiyonum Düzgün
    İngilizcem B1 seviyesinde
    Müşteriye Hitabet olarak iyiyim
    İşten kaçmam Mesai Yapabilirim
    hiç tecrübem olmadı ama
    bol bahşiş toplayabileceğiniz ve bahşişin size kalacağı yerlere odaklanın bence
    gün boyu ve gece geç saatlere kadar çok koşturması olmasın (garson arkadaşlar sabah öğle akşam açık büfede çalışıp gece bir de içki servisine kalabiliyorlar muhtemelen yorucu oluyordur)
    müşteri ile otelin ilk temas ettiği yerlerde bulunmanız daha fazla bahşiş koparmak için bence en güzeli çünkü vatandaş otele gelince sevinçten bol bahşiş verebilir sonralarında alışıp nasıl olsa göreviniz diyebilir.
    bu konuda tecrübe etmiş arkadaşların görüşleri benimkilerden daha iyi olabilir onları da dinlemenizi tavsiye ederim.
  • 19-05-2023, 21:56:22
    #5
    bodrum iş verenler grubuna üye olun facebookta orda hergün çok sayıda ilan veriliyor
  • 19-05-2023, 21:57:59
    #6
    otelcilik sektöründe bahşiş iyidir hiçbir firma hakkını vermez ücretini kendin söyle bunun aşağısı olmaz de
  • 19-05-2023, 22:03:49
    #7
    KRYPTA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otelcilik sektöründe bahşiş iyidir hiçbir firma hakkını vermez ücretini kendin söyle bunun aşağısı olmaz de
    üstadım otelde fazla yorulmadan en iyi bahşişi otelin hangi biriminde hangi görevde toplar sizce?
  • 19-05-2023, 22:05:19
    #8
    Sezon arefesinde, 5 yıldızlı bir otele öncesinde benzer bir tecrübe olmadan bilmiyorum girebilmek o kadar kolay mı kolay olan yerlerde de çalışma ve ücret şartları nasıldır ayrı bir muamma. Turizm deneyimim yok ama sürekli eleman açığı olup, hızlı ve çok sayıda eleman alan bir çok işletme vaat ettiği şartları yerine getiremediği için SGK ile 2-3 ay boyunca çalışan adaylarını yarı maliyetle deneme modundalar bu yüzden sürekli çalışan alıp, kaybettikleri çalışanları yine geçici çalışan kadroları ile nasrettin hocası misali ya tutarsa deyip aynı kısır döngüden çıkamıyorlar veya çıkma gibi bir gayeleri yok.
  • 19-05-2023, 22:06:20
    #9
    KRYPTA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otelcilik sektöründe bahşiş iyidir hiçbir firma hakkını vermez ücretini kendin söyle bunun aşağısı olmaz de
    @amiral79; hocamın sorusuna ek olarak otelde burda şu paradan aşağıya çalışma dediğiniz birimler nedir hocam dediğim gibi antalya side-kemer düşünüyorum