Sezon arefesinde, 5 yıldızlı bir otele öncesinde benzer bir tecrübe olmadan bilmiyorum girebilmek o kadar kolay mı kolay olan yerlerde de çalışma ve ücret şartları nasıldır ayrı bir muamma. Turizm deneyimim yok ama sürekli eleman açığı olup, hızlı ve çok sayıda eleman alan bir çok işletme vaat ettiği şartları yerine getiremediği için SGK ile 2-3 ay boyunca çalışan adaylarını yarı maliyetle deneme modundalar bu yüzden sürekli çalışan alıp, kaybettikleri çalışanları yine geçici çalışan kadroları ile nasrettin hocası misali ya tutarsa deyip aynı kısır döngüden çıkamıyorlar veya çıkma gibi bir gayeleri yok.