Konu
Yazın Antalyada Çalışmayı Düşünüyorum Ama...
19-05-2023, 21:45:53
#2
EmreGul
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben geçen yıl sahibindendeki ilanlardan yazdım tamam gel dediler bindim otobüse gittim daha 17 yaşımı doldurmamıştım gayette memnunum pişman değilim