otelcilik sektöründe bahşiş iyidir hiçbir firma hakkını vermez ücretini kendin söyle bunun aşağısı olmaz de
@amiral79; hocamın sorusuna ek olarak otelde burda şu paradan aşağıya çalışma dediğiniz birimler nedir hocam dediğim gibi antalya side-kemer düşünüyorum