• 08-05-2023, 13:48:46
    #1
    Bana göre ekşi sözlüğün artık bir espirisi marka değeri de kalmadı

    siteye girilmiyor

    ekşi sözlük 2023 diye açtılar ama bir nane olacağını sanmıyorum
  • 08-05-2023, 13:49:21
    #2
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    Çok da lazım değildi.
  • 08-05-2023, 13:50:12
    #3
    imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok da lazım değildi.

    Ülkemizin twitter gibiydi

    muadilleri var ama yerini alan çıkmadı

    inci uludağ filan

    bence r10 sözlük işine el atıp elde kitlyle sözlük boşluğunu doldurabilir
  • 08-05-2023, 13:50:55
    #4
    Hâlâ fazlasıyla aktiflik var ve popüler
  • 08-05-2023, 13:51:25
    #5
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkemizin twitter gibiydi

    muadilleri var ama yerini alan çıkmadı

    inci uludağ filan

    bence r10 sözlük işine el atıp elde kitlyle sözlük boşluğunu doldurabilir
    R10'nun boşluğu doldurma fikri güzel evet. Potansiyeli de var. Ama sözlüklerin modası geçti gibi geliyor bana. Belki de ben kullanmadığım içindir.
  • 08-05-2023, 13:51:55
    #6
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hâlâ fazlasıyla aktif ve popüler
    hepten ölmez aha letgo uygulamayı güncelledi bir çok kişi kullanmayı bıraktı ama yine bir kitle var

    kitle her zaman olur

    örneğin malum web master sitesi var ama asıl iş r10 da dönüyor
  • 08-05-2023, 13:52:32
    #7
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkemizin twitter gibiydi

    muadilleri var ama yerini alan çıkmadı

    inci uludağ filan

    bence r10 sözlük işine el atıp elde kitlyle sözlük boşluğunu doldurabilir
    R10 sözlük işine girerse çizgisinden çıkmış olur. Uğraşması gereken çok daha farklı konular olur. Sözlük tarzı yerlerde kurallar daha esnek. Her türlü konu açılabilir. Siyasetinden ürün yorumlarına kadar. Ciddi bir moderasyon maliyeti demek. Ek olarak işin hukuki boyutları da var.
  • 08-05-2023, 13:52:44
    #8
    imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'nun boşluğu doldurma fikri güzel evet. Potansiyeli de var. Ama sözlüklerin modası geçti gibi geliyor bana. Belki de ben kullanmadığım içindir.

    modern bir sözlük olursa bobiler.org tarzı ve sözlük twitter karışımı tutar

    eski kafa sözlük olmaz r10 boşluğu hızlaca alabilir
  • 08-05-2023, 13:53:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok da lazım değildi.
    Bu nasıl bencilce bir yorum? Ülkenin bir markası ve değeri. Destek olup, arkasında durmak varken...

    Sonra ağlamasını biliyoruz, "Neden Türkiye'den Twitter gibi şeyler çıkmıyor?" diye.