Bana göre ekşi sözlüğün artık bir espirisi marka değeri de kalmadı
siteye girilmiyor
ekşi sözlük 2023 diye açtılar ama bir nane olacağını sanmıyorum
Şaka maka ekşi sözlük gitti bitti resmen
46
●4.164
- 08-05-2023, 13:50:12imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkemizin twitter gibiydi
muadilleri var ama yerini alan çıkmadı
inci uludağ filan
bence r10 sözlük işine el atıp elde kitlyle sözlük boşluğunu doldurabilir - 08-05-2023, 13:51:25R10'nun boşluğu doldurma fikri güzel evet. Potansiyeli de var. Ama sözlüklerin modası geçti gibi geliyor bana. Belki de ben kullanmadığım içindir.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2023, 13:51:55hepten ölmez aha letgo uygulamayı güncelledi bir çok kişi kullanmayı bıraktı ama yine bir kitle varkuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kitle her zaman olur
örneğin malum web master sitesi var ama asıl iş r10 da dönüyor - 08-05-2023, 13:52:32R10 sözlük işine girerse çizgisinden çıkmış olur. Uğraşması gereken çok daha farklı konular olur. Sözlük tarzı yerlerde kurallar daha esnek. Her türlü konu açılabilir. Siyasetinden ürün yorumlarına kadar. Ciddi bir moderasyon maliyeti demek. Ek olarak işin hukuki boyutları da var.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2023, 13:52:44imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
modern bir sözlük olursa bobiler.org tarzı ve sözlük twitter karışımı tutar
eski kafa sözlük olmaz r10 boşluğu hızlaca alabilir - 08-05-2023, 13:53:10Üyeliği durdurulduBu nasıl bencilce bir yorum? Ülkenin bir markası ve değeri. Destek olup, arkasında durmak varken...imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra ağlamasını biliyoruz, "Neden Türkiye'den Twitter gibi şeyler çıkmıyor?" diye.