imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'nun boşluğu doldurma fikri güzel evet. Potansiyeli de var. Ama sözlüklerin modası geçti gibi geliyor bana. Belki de ben kullanmadığım içindir.

modern bir sözlük olursa bobiler.org tarzı ve sözlük twitter karışımı tutar

eski kafa sözlük olmaz r10 boşluğu hızlaca alabilir