DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkemizin twitter gibiydi

muadilleri var ama yerini alan çıkmadı

inci uludağ filan

bence r10 sözlük işine el atıp elde kitlyle sözlük boşluğunu doldurabilir
R10 sözlük işine girerse çizgisinden çıkmış olur. Uğraşması gereken çok daha farklı konular olur. Sözlük tarzı yerlerde kurallar daha esnek. Her türlü konu açılabilir. Siyasetinden ürün yorumlarına kadar. Ciddi bir moderasyon maliyeti demek. Ek olarak işin hukuki boyutları da var.