imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok da lazım değildi.
Bu nasıl bencilce bir yorum? Ülkenin bir markası ve değeri. Destek olup, arkasında durmak varken...

Sonra ağlamasını biliyoruz, "Neden Türkiye'den Twitter gibi şeyler çıkmıyor?" diye.