Ülkemizin twitter gibiydi
muadilleri var ama yerini alan çıkmadı
inci uludağ filan
bence r10 sözlük işine el atıp elde kitlyle sözlük boşluğunu doldurabilir
R10'nun boşluğu doldurma fikri güzel evet. Potansiyeli de var. Ama sözlüklerin modası geçti gibi geliyor bana. Belki de ben kullanmadığım içindir.