R10 üyeleri olarak devleti yönetseydik ne olurdu?
11
●316
- 05-05-2023, 18:30:26siyasete girermi girmezmi bilmem ama siyaset yasak
- 05-05-2023, 18:31:17bu kadar kalabalık bir koalisyonu kaldırmazdı devlet. Coşkun reis r10 a girerken sabıka kaydı ikametgah ve kan testi isterdi.
- 05-05-2023, 18:31:27Siyasetlik bir olay değil hocam...Qerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle