• 05-05-2023, 18:29:02
    #1
    R10 üyeleri olarak devleti yönetseydik ne olurdu? Neler olurdu merak ediyorum, düşüncelerinizi paylaşır mısınız?
  • 05-05-2023, 18:29:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Saatte geçmedi bu konular neyin nesi hayır olsun
  • 05-05-2023, 18:30:24
    #3
    R10 kullanan herkese kampanya yapar vergi almazdım ve onlara özel kimlik verirdim
  • 05-05-2023, 18:30:26
    #4
    Sunucu Çökerse Khve Soğur
    siyasete girermi girmezmi bilmem ama siyaset yasak
  • 05-05-2023, 18:31:17
    #5
    Dijital Pazarlama Ajansı
    bu kadar kalabalık bir koalisyonu kaldırmazdı devlet. Coşkun reis r10 a girerken sabıka kaydı ikametgah ve kan testi isterdi.
  • 05-05-2023, 18:31:27
    #6
    Qerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siyasete girermi girmezmi bilmem ama siyaset yasak
    Siyasetlik bir olay değil hocam...
  • 05-05-2023, 18:36:28
    #7
    Dolandrıciları sınırdışı ederdi r10 😉
  • 05-05-2023, 18:37:17
    #8
    evet birisi r10.net iyi yönetemiyor demiş alalım arkadaşı
  • 05-05-2023, 18:43:49
    #9
    Paypal açılırdı.
    Youtube ve adsense gelir vergisi kalkardı.
    Dol*ndırıcılar ve suriyeliler sınır dışı edilirdi. =)