Konu
R10 üyeleri olarak devleti yönetseydik ne olurdu?
05-05-2023, 18:43:49
#9
Cnkrt2
Paypal açılırdı.
Youtube ve adsense gelir vergisi kalkardı.
Dol*ndırıcılar ve suriyeliler sınır dışı edilirdi. =)